poniedziałek, 15 października 2012

Myszowe zaproszenia urodzinowe


Jak już wcześniej pisałam, przy okazji robienia tortu, jestem wielką fanką Myszki Miki. Poszperałam trochę w internecie i znalazłam wszelakie myszowa zaproszenia. Zainspirowana.... postanowiłam zrobić swoją wersję :)

Zaproszenie idealnie nadaje się na 1-sze urodziny maluszka. Aby było po równo zrobiłam wersję Mickey i Minnie. Mi najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się ta kokarda :D

Pomyślałam sobie..., że w sumie to zaproszenie może się nadać na każdą okazję... i niekoniecznie tylko dla dzieci... :) Wszystko zależy od podejścia :))) W najbliższym czasie zrobię więc... myszowe zaproszenia w wersji dla "starszych dzieci" :)






9 komentarzy:

  1. Urocze! Faktycznie ta kokardka jest bajeczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.... bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba , bardzo , bardzo , a jak by się mojej myszce podobało

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Świetne! Pomysłowe!
    Dołączam do grona obserwujących i serdecznie zapraszam do mnie po słodką niespodziankę!
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobić?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego zaproszenia szukałam na urodziny córeczki,super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mogę skopiować sobie zdjęcie i link do Twojego bloga na mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...