piątek, 4 października 2013

50 lat razem...


Są różne rocznice ślubu, jednak na szczególne świętowanie zasługuje ta 50. czyli "Złote Gody". Na tę specjalną okazję przygotowałam zaproszenia w tonacji ecru-złoty. Aby nadać eleganckiego klimatu użyłam błyszczącego złotego papieru, na którym dodatkowo wytłoczyłam barokowy wzorek.

Miło jest robić zaproszenia nie tylko na sam ślub, ale także na tak okrągłą rocznicę :) A czy wiecie jak nazywają się poszczególne rocznice? Nie? Podpowiem Wam! :)

Nazwy Rocznic Ślubów:


1. Papierowa
2. Bawełniana
3. Skórzana
4. Owocowa
5. Drewniana
6. Cukrowa
7. Wełniana
8. Brązowa
9. Gliniana
10. Aluminiowa
11. Stalowa
12. Jedwabna
13. Koronkowa
14. Kości Słoniowej
15. Kryształowa
20. Porcelanowa
25. Srebrna
30. Perłowa
35. Koralowa
40. Rubinowa
45. Szafirowa
50. Złota
55. Szmaragdowa
60. Diamentowa


2 komentarze:

  1. Śliczne:-) Zawsze coś innego:-)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kartki! Ja właśnie w niedziele wybieram się na chrzciny do kuzynki i muszę nabyć takie cudeńka. Mam nadzieje, że znajdę coś ładnego.

    Pozdrawiam! Zielona Papuga
    zielonapapuga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...