piątek, 24 października 2014

Rustykalne zaproszenia


Sezon 2014 chyli się ku końcowi, a coraz większymi kroczkami zbliża się 2015 .. :) Już od listopada na całego ruszam z zaproszeniami na przyszły sezon. Powstają nowe projekty, wzory i kolory ...

Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z takich projektów - Rustykalne zaproszenia. Na Targach Ślubnych w Legnicy - Ci którzy odwiedzili moje i Gosi stanowisko - mieli okazję zobaczyć cały komplet do zaproszeń  składający się z winietek, pudełeczek podziękowań, numerków stołu i niebanalnego planu stołów. Fotorelację z targów postaram się dodać na dniach :)

Ale wracając do zaproszeń - wydrukowane są one na ekologicznym papierze, ubrane w papierową serwetkę i przewiązane naturalnym sznurkiem - podsumowując elegancko i z troską o naturę ;) Do kompletu oczywiście koperta w zestawie :)

Te konkretne zaproszenia robiłam dla Pani Pauliny z Legnicy, która swoje wesele ma w magiczną datę, a mianowicie 14 lutego ;)




6 komentarzy:

  1. wow, przypadły mi do gustu. Takie KONKRETNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zaproszenia. Już jakiś czas temu widziałam podobne w necie, dodatkowo miały ćwiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te zaproszenia!! :) Znalazłam je już jakiś czas temu na zagranicznych blogach i od kilku miesięcy poszukuję kogoś, kto by je zrealizował. Już nawet sama zakupiłam sznurek i serwetki, by po prostu samodzielnie je ozdobić. Na szczęście była to inwestycja rzędu kilku złotych i z przyjemnością zamówię od Pani całą papeterię w tym stylu:) Ale się cieszę!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy winietki w tym stylu można gdzies ujrzeć? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki koszt takich zaproszen z kopertami?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...